Categorie
- Accesorii Off-Road, ATV, QUAD, SSV
- Birotica si Papetarie
- Cadouri
- Produse Pescuit
- Accesorii Autoturisme
- Accesorii Exterior
- Accesorii Iarna
- Car Audio si Multimedia
- Accesorii Diverse
- Accesorii Interior
- Curatenie si Ingrijire
- Electrice si Electronice Auto
- Folii Auto
- Furtune si Coliere
- Iluminat Auto
- Scule si Unelte
- Siguranta Auto
- Tuning Auto
- Accesorii Biciclete
- Accesorii Camioane si Remorci
- Accesorii Casa
- Accesorii Gradina
- Accesorii Moto
- Ambalare si Impachetare
- Pet Shop
- Roboti inteligenti programabili
- Smartwatch-uri
- Solutii comunicare Restaurant
- Stickere si Printuri
Popular
-
Robot Desktop Mini Bluetooth Smart Robot Car Kit V3.0 Arduino 495,80 lei TVA
-
Kit Brat mecanic 4DOF, KS-0198 462,18 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex KT03 cu Functie Telefon, Localizare GPS, Camera, Pedometru, SOS, IP54 – Negru – Verde Lamaie, 221,85 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex GW500s cu Functie Telefon, Localizare GPS, Camera, Lanterna, Pedometru, SOS – Roz 221,85 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex GW500s cu Functie Telefon, Localizare GPS, Camera, Lanterna, Pedometru, SOS – Albastru 221,85 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex GW500s cu Functie Telefon, Localizare GPS, Camera, Lanterna, Pedometru, SOS – Negru 221,85 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex GW700S cu Functie Telefon, Localizare GPS, Pedometru, SOS, IP54 – Rosu-Negru 221,85 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex GW700S cu Functie Telefon, Localizare GPS, Pedometru, SOS, IP54 – negru 221,85 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex GW700S cu Functie Telefon, Localizare GPS SIM GRATUIT, Pedometru, SOS, IP54 – Albastru 221,85 lei TVA
-
Ceas Smartwatch Pentru Copii Wonlex KT03 cu Functie Telefon, Localizare GPS, Camera, Pedometru, SOS, IP54 – Negru – Albastru, 209,24 lei TVA
Garantia produselor
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Cyclop.ro beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele ce prezinta deteriorari mecanice in urma transportului (ex: zgarieturi, indoituri, spart, ciobit) se reclama in MAXIM 48h de la intrarea in posesia coletului, depasirea perioadei in reclamarea acestor defecte va fi considerata acceptul clientului cu privirea la integritatea produsului primit.
Produse cu certificat de garantie emis de producator/distribuitor
Pentru o parte dintre produsele vandute de Cyclop.ro vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format electronic sau tiparit. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie. In cazul in care ati pierdut certificatul de garantie, Factura fiscala inlocuieste certificatul de garantie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Cyclop.ro va trimite un curier gratis pentru a ridica produsul.
In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & return: completezi formularul de reparatie produs, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, gratuit, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, gratuit.
Conform legii nr. 449/2003 orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
Garanția este de doua tipuri:
a. obligația legală a vânzătorului (garanție legală de conformitate) si/sau b. orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comercială) față de consumator(cf Legii 449/2003 “orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale “), fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă.
Termenul de garanție legală de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si jumatate din garantia oferita pentru produsele de folosinta medie si mica. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate, care este de 24 de luni de la data cumpararii.
Perioada de garantie tehnica este:
– Casti Bluetooth, dock-uri, baterii, incarcatoare si/sau alte accesorii si dispozitive functionale (12 luni);
– Accesorii de protectie: huse, capace (3 luni);
– Foliile de protectie/sticla nu beneficiaza de garantie.
Pentru persoanele juridice, garantia tehnica este jumatate din perioada mentionata mai sus.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.
Garantie ceasuri
Pentru a beneficia de garantie ceasurile trebuiesc insotite de factura fiscala (are rol si de certificat de garantie). In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.
Toate produsele din categoria SmartWatch/Bratari fitness beneficiaza de o garantie de 6 luni. Garantia bunurilor se solutioneaza la centrul service indicat pe garantie (care se regaseste in colet in momentul primirii produsului). Durata medie de utilizare: 6 luni
Aceste produse cu senzori de tip: frecvență cardiacă, tensiune arterială, oxigen din sânge, etc. nu sunt produse testate medical si NU INLOCUIESC IN ECHIPAMENT MEDICAL!
Ele ofera valori generice.
Pentru orice tip de functie de acest tip va rugam sa folositi un echipament medical autorizat pentru a vedea valorile reale.
Durata de viata a bateriei pentru acest tip de produse: difera de la produs la produs, in functie de tipul bateriei incorporate, dar nu mai putin de 16 ore in stand by (fara folosire) si nu mai putin de 8 ore in mod de folosire mediu, in functie de notificarile setate si numarul de vibratii/notificari catre dispozitiv.
Conexiunea bluetooth: in functie de telefonul dvs., si de versiunea de bluetooth, pot aparea deconectari la distantarea produsului de la telefon (chiar si la cativa metri) in functie de mai multe aspecte care nu tin intotdeauna de produs, ci si de telefon.
Rezistenta la apa: aceste produse nu sunt rezistente la apa si trebuiesc ferite de orice tip de contact cu apa si contact cu umezeala (de exemplu transpiratie excesiva) NU PUNETI CEASUL IN APA, NU INTRATI CU EL IN APA!
Rezistenta la apa -Cyclop.ro
In tabelul urmator sunt precizate situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor – cu sau fara indicatie WR (Water Resistant IP68) – este prezenta sau nu.
Pentru a putea pastra etanseitatea la apa (rezistenta la apa) a ceasului prevazut cu remontoar infiletabil este necesar sa procedati conform indicatiilor care urmeaza:
Inainte de a efectua setarile ceasului cu ajutorul remontoarului, verificati daca remontoarul este de tip standard sau de tip infiletabil. Verificarea se face astfel: in pozitia in care remontoarul este lipit de carcasa, rotiti-l in sens invers acelor de ceas. Daca remontoarul nu se indeparteaza de carcasa in urma rotirii, inseamna ca este un remontoar standard. Daca se indeparteaza de carcasa in urma rotirii (se desfileteaza), insemna ca este un remontoar infiletabil.
Continuati sa desfiletati remontoarul complet. Aveti grija sa nu fortati sau sa bruscati remontoarul. Atunci cand remontoarul a fost desfiletat complet, trageti-l usor in pozitia exterioara pe treapta dorita pentru setare, dupa care trebuie sa il readuceti in pozitia initiala prin infiletare completa, adica pana cand acesta este complet lipit de carcasa, fara a forta.
Abaterile ceasurilor Quartz cu baterie pot fi cuprinse intre ±15/20 secunde pe luna, iar abaterile ceasurilor automatice/mecanice pot fi cuprinse intre ±10/30 secunde pe zi.Rezistenta la apa este masurata in bari (unitate de presiune, 1 bar fiind echivalent cu 1 atmosfera) iar ceasurile sunt testate la aceste presiuni pentru o anumita perioada de timp. Presiunea foarte mare, precum cea intalnita in cazul scufundarilor, poate sa depaseasca aceste limite, asa ca daca sunteti un scafandru pasionat veti avea nevoie de un ceas care sa tolereze o astfel de presiune.
Producatorii masoara deseori aceasta rezistenta la apa la un numar de picioare (ft), metri (m) sau atmosfere (atm). Ceasurile marcate “WATER RESISTANT” sau “WR”, cu sau fara alte indicatii de presiune crescuta, trebuie sa fie conform standardului NIHS 92-10 (corespunzator standardului international ISO 2281). Astfel de ceasuri sunt proiectate pentru viata de zi cu zi si trebuie sa fie rezistente la apa in timpul exercitiilor fizice precum inotul de scurta durata!
Ceasurile pentru scufundari trebuie sa aiba o rezistenta la apa de minim 330 picioare – aproximativ. 100 metri (aceasta valoare minima fiind valabila pentru scufundarile neprofesionale!). De asemenea, ele trebuie sa aiba un controlor de timp si sa se conformeze standardelor NIHS 92-11 (ISO 6425): luminozitate, rezistenta la socuri, anti-magnetism, soliditatea curelei, etc.
Etanşeitatea ceasurilor respectă standardele DIN 8310 sau ISO 2281. Aceste standarde descriu diferitele categorii de rezistenţă la apa, precum şi metoda de testare utilizată pentru a determina etanşeitatea la apă. Fac excepţie modelele care nu au menţiunea “Water Resist” sau WR (rezistent la apă). Aceste ceasuri nu pot intra în contact cu apa sub nici o formă!
În realitate, rezistenţa la apă conform standardelor DIN 8310 şi ISO 2281, nu constituie o caracteristică permanentă, întrucât garniturile sunt supuse procesului de uzură naturală. Temperaturile extrem de ridicate sau de joase, solvenţii şi produsele cosmetice pot accelera acest proces, iar ca urmare garniturile devin fragile şi poroase astfel nemaiputând fi garantată etanşeitatea produsului. Ceasurile trebuie utilizate într-o gamă rezonabilă de temperaturi, între + 10°C şi + 40°C. (ATENTIE! (a nu se folosi ceasul in ala calda/fierbinte – spatul pe maini cu apa calda/fierbinte ; dus cu apa calda/fierbinte; sauna ; etc)
Ceasurile care au indicată o anumită rezistenţa la apă nu pot fi utilizate în mod direct la adâncimea respectivă, deoarece aceasta constituie doar presiunea la care a fost testat ceasul. Un ceas este rezistent la influenţa apei asupra sa la o presiune statică specificată (spre exemplu 10 BAR/ATM) şi la o imersiune teoretică în apă la adâncimea specificată.
Din cauza mişcărilor în apă, ca de exemplu înotul rapid sau impactul cu apa, presiunea dinamică poate depăşi cu mult presiunea statică specificată iar acest lucru poate afecta etanşeitatea ceasului la intrarea în apă!
Tineti cont ca valoarea in metri nu se refera la adancimea de scufundare ci la presiunea aerului utilizat in cursul testului de rezistenta la apa!!!
Ce reprezinta – (3 ATM (BAR) / 30 M*)
Ceasul a fost testat pentru rezistenţă la o presiune de 3 ATM (BAR) , echivalentul presiunii exercitate de o coloana de apă de 30 de metri cu secţiunea de 1 cm2. De aceea, trebuie evitat contactul cu apa, fiind rezistent doar la stropiri minore.
Ce reprezinta – (5 ATM (BAR) / 50 M*)
Ceasul a fost testat pentru rezistenţă la o presiune de 5 ATM , echivalentul presiunii exercitate de o coloana de apă de 50 de metri cu secţiunea de 1 cm2. De aceea, este potrivit numai pentru utilizare în activităţile de rutină ca de exemplu duş sau spălarea mâinilor (ATENTIE! (a nu se folosi ceasul in ala calda/fierbinte – spatul pe maini cu apa calda/fierbinte ; dus cu apa calda/fierbinte; sauna ; etc)
Ce reprezinta – (10 ATM (BAR) / 100 M*)
Ceasul a fost testat pentru rezistenţă la o presiune de 10 ATM (BAR), echivalentul presiunii exercitate de o coloana de apă de 100 de metri cu secţiunea de 1 cm2. De aceea, este ideal pentru activităţi de înot frecvent sau de snorkeling. (ATENTIE! (a nu se folosi ceasul in ala calda/fierbinte – spatul pe maini cu apa calda/fierbinte ; dus cu apa calda/fierbinte; sauna ; etc)
Ce reprezinta – (20 ATM (BAR) / 200 M*)
Ceasul a fost testat pentru rezistenţă la o presiune de 20 ATM (BAR), echivalentul presiunii exercitate de o coloana de apă de 200 de metri cu secţiunea de 1 cm2. De aceea, este ideal pentru scufundarea fără echipament. (ATENTIE! (a nu se folosi ceasul in ala calda/fierbinte – spatul pe maini cu apa calda/fierbinte ; dus cu apa calda/fierbinte; sauna ; etc)
* Valorile indicatoarelor nu se referă la adâncimea de scufundare ci la presiunea exercitată în timpul testului de etanşeitate. (ISO 2281)
NERESPECTAREA INDICATIILOR VA AFECTA FUNCTIONAREA CORECTA A MECANISMUL SI VA DUCE LA PIERDEREA GARANTIEI.
Termenul de garantie tehnica pentru Ceasul achizitionat de la BONJOUR BEST SALE SRL. este de 1 (unu) an de la data cumpararii. Data cumpararii se considera a fi data inscrisa pe factura fiscala. Termenul de garantie pentru bateria ceasului este de 30 de zile calendaristice din momentul emiterii facturii fiscale.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (cod ceas si seria ceasului) impreuna cu accesoriile aferente.
In perioada de garantie aveti dreptul sa reparati gratuit orice defectiune a produsului dvs. care face obiectul garantiei, in conditiile respectarii recomandarilor si instructiunilor generale de utilizare, transport si depozitare incluse in Certificatul de Garantie.
Cumparatorul are obligatia de a pastra factura fiscala (care are si rol de certificat de garantie). In cazul aparitiei unei defectiuni, conform Legii nr. 449/2003, certificatul de garantie este singurul document care atesta dreptul la garantie. Pierderea certificatului de garantie determina anularea garantiei Bunului sau Serviciului.
Raspunderea Vanzatorului, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani (24 de luni), calculat de la emiterea facturii fiscale. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani (24 de luni), perioada de garantie se va reduce la durata medie de utilizare.
Abaterile maxime de la precizia de functionare a ceasurilor quartz si autoquartz (chinetic) este de +/- 20 secunde pe luna.
Abaterile maxime de la precizia de functionare a ceasurilor mecanice manuale sau automatice sunt de la +/- 10 secunde pe zi pana la +/- 30 secunde pe zi.
Face obiectul garantiei exclusiv mecanismul ceasului.
Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, carcasa, cadranul, coroana.
In care in care defectul reclamat nu intra sub incidenta conditiilor de garantie si se constata ca defectul nu afecteaza mecanismul ceasului, Bunul primeste respingere de garantie.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
a. produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate;
b. produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora;
c. defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare (de ex. schimbarea datei ceasului in intervalul orar 20:00 – 04:00, aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetice sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, mentinerea bateriei in stare consumata in interiorul ceasului, etc);
d. nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
e. deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
f. deteriorari derivate din uzura, vechime (de ex. zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului bratarilor metalice sau curelelor produse din piele, material textil, cauciuc si alte materiale etc.);
g. orice deteriorare indiferent pe ce parte a ceasului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente (lovituri, izbiri, geamul spart etc), folosirea necorespunzatoare a ceasului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de Cumparator;
h. la ceasurile din categoria I, II si III de rezistenta la apa (conform tabelului de mai jos) se constata prezenta apei in interior;
i. corodarea carcasei si a bratarii este cauzata din cauze biologice (de ex. aciditatea crescuta a transpiratiei);
a. defectiunea este cauzata de folosirea impropie, brusca sau neatenta a Bunului (coroana sau butoanele smulse, urme de lovitura pe carcasa, bratara sau curea rupta, ecran spart);
b. durata de viata a bateriei;
c. bateria consumata dupa exirarea termenului de garantie de 30 de zile calendaristice de la data emiterii facturii;
d. certificatul de garantie si factura fiscala nu sunt prezente cand se solicita service.
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
a. reclamatia nu este insotita de factura fiscala (care are rol si de certificat de garantie);
b. pierderea certificatului de garantie;
c. Bunul primeste respingere de garantie.
Daca defectul constatat face obiectul garantiei cumparatorul are dreptul in mod gratuit la:
a. repararea produsului cumparat si inlocuirea subansamblelor mecanismului defect;
b. inlocuirea integrala a produsului cu unul identic sau similar doar in cazul in care acesta nu poate fi reparat.
Produse resigilate
– Toate produsele resigilate sunt insotite de certificate de garantie emis de Cyclop.ro.
– Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie al fiecarui produs.
– Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & return.
Toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate (Vânzătorul garantează că produsele sunt conforme cu specificațiile publicate pe site).
Garantia Produselor Kituri Arduino
Pentru module si componente, Vânzătorul oferă garanția de tip DOA (Dead On Arrival) de 14 zile calendaristice.
Cumpărătorul are obligația de a contacta Vânzătorul în intervalul specificat mai sus (14 zile calendaristice) pentru a înregistra reclamația folosind unul din mijloacele de comunicație specificate anterior (e-mail sau curier cu confirmare de livrare).
Termenul de garanție se calculează din momentul recepționării coletului de către cumpărător până în momentul primirii reclamației de către vânzător printr-unul din mijloacele de comunicație specificate anterior (e-mail sau curier cu confirmare de livrare).
Produsele de consum (care pot fi folosite independent sau sunt conform anumitor standarde, nu sunt componente sau module), acolo unde este specificat explicit în descriere, beneficiază de garanție de functionalitate 24 luni.
Durata medie de viata a oricarui produs comercializat de către Vânzător este de 14 zile dacă nu este menționat explicit altfel.
Kiturile sunt garantate pe componente, până în momentul asamblării. Deoarece asamblarea se face de către personal neautorizat, în conditii necunoscute sau in stadii necunoscute de finalizare, vânzătorul nu își asumă nici o răspundere legală legată de funcționarea dispozitivelor asamblate de către orice terță parte.
Cumpărătorul este responsabil de orice deteriorare a produselor, cu excepția manipulării necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării lor.
Orice folosire a produselor într-un mediu diferit de cel specificat de către vânzător pentru acel produs duce automat la pierderea garanției.
În cazul în care nu este specificat altfel, produsele comercializate de către vânzător sunt destinate specialiștilor, folosirea lor necesită studii in domeniul electronic, mecanic, IT.
Exemplele de conectare din paginile produselor sunt doar informative, conectarea lor intr-un proiect specific poate fi semnificativ diferită, poate necesita alte piese sau piese cu alte valori. Este responsabilitatea inginerului proiectant (consumatorului) să determine conectarea lor corespunzătoare.
Pentru dispozitivele care funcționează conectate la un calculator, vânzătorul oferă suport doar pentru sistemul de operare Windows, ultima versiune, cu toate actualizările la zi. Nefuncționalitatea pe oricare alt sistem de operare sau versiune de Windows nu constituie neconformitate și nu poate fi invocată ca motiv de returnare sau înlocuire a produsului.
Cu excepția compatibilităților specificate explicit, vânzătorul nu garantează compatibilitatea niciunui produs cu nici un ansamblu sau produs existent.
Vânzătorul garantează exclusiv funcționalitatea explicită a produselor.
Nici o funcționalitate implicită sau presupusă de către cumpărător nu este garantată sau suportată de către vânzător.
Orice funcționalitate care se manifestă într-un produs achiziționat recent sau în trecut este considerată accidentală, fortuită și nu este garantată sau suportată de către vânzător.
Alegerea unui produs (piesă electronică sau modul) pentru funcționarea într-un proiect propriu este responsabilitatea cumpărătorului și trebuie efectuată după studierea atentă a specificațiilor publicate pe site. Un exemplu de alegere nepotrivită este un motor de turație prea mică ce nu oferă viteza necesară unui roboțel. În acest caz funcționalitatea garantată de către vânzător este viteza de rotație a motorului si nu viteza de mișcare a ansamblului realizat folosind acest motor.
Relația dintre vânzător si cumpărător, precum si condițiile de acordare a garanției sunt reglementate conform legii 449/2003 actualizata in 2008
Răspunderea vânzătorului privind garanţia legală de conformitate nu va putea fi atrasă în cazul în care:
– Cumpărătorul nu prezintă dovada achiziționării produsului de pe Site (factura/bonul fiscal);
– Cumpărătorul nu a respectat condițiile de transport, utilizare și/sau întreținere cu privire la produs;
– produsul prezintă modificări sau intervenții efectuate de alte persoane decât cele autorizate de Vânzător;
– produsul nu mai îndeplinește condițiile de conformitate ca urmare a culpei Cumpărătorului, cum ar fi păstrarea în condiții improprii, expunerea la șocuri mecanice/termice/electrice etc.
PROCEDURA DE SERVICE
Pentru a constata nefuncționalitatea unui produs este obligatoriu ca, Cumpărătorul să realizeze, acolo unde este cazul, schema de montaj publicată pe pagina produsului, să foloseasca aceleasi piese (placă de dezvoltare, etc) si să ruleze acelasi cod.
Cumpărătorul va trimite apoi documentație detaliată pe email la adresa office@cyclop.ro (poze, filmulete) în care să se poată observa următoarele:
– conexiunile realizate
– tensiunea de alimentare
– codul rulat
– iesirea codului (ce afișează) sau functionalitatea rezultată a montajului
După ce defecțiunea (non-conformitatea) a fost constatată de către vânzător pe baza documentației trimise de cumpărător, vânzătorul va testa (unde e cazul) produse noi și le va trimite prin curier rapid cumpărătorului, costurile de transport fiind in sarcina vânzătorului. La cererea vânzătorului, cumpărătorul va ambala corespunzător produsele primite și va preda coletul la schimb curierului în momentul primirii coletului ce conține produsele noi.
În cazul in care cumpărătorul nu poate sau nu dorește realizarea montajului de test, constatarea se poate realiza la sediul vânzătorului dar costurile de transport vor cădea in sarcina cumpărătorului.
În cazul în care se constată că produsul trimis la verificare este funcțional, acesta poate fi ridicat de la sediu sau poate fi returnat cumpărătorului prin curier rapid doar în cazul în care plata transportului este achitată in avans de către cumpărător.
Dacă după recepția efectuată la sediul vânzătorului Calea unirii nr 35, Suceava) se constată non-conformitatea produselor, vânzătorul va testa (unde e cazul) produse noi și le va trimite prin curier rapid cumpărătorului , costurile de transport fiind in sarcina vânzătorului. De asemenea, vânzătorul va rambursa contravaloarea transportului inițial prin transfer bancar în interval de 10 zile lucrătoare.
În cazul produselor voluminoase (ex: imprimante 3D), cumpărătorul are obligația de a respecta una din următoarele proceduri de service:
SERVICE LA DISTANȚĂ
– Cumpărătorul va furniza toate informațiile necesare pentru a putea diagnostica de la distanță produsul (poze, clipuri care să evidențieze problemele semnalate) prin email la adresa office@cyclop.ro
– informatiile furnizate trebuie sa fie exacte și nu interpretări personale. Un exemplu de interpretare personala ar fi: ‘Eu am folosit produsul in mod corespunzător dar nu funcționează’. Un exemplu corect: ‘Am folosit produsul conform pozelor si clipurilor atasate iar problema se poate observa in clipul X incepand de la minutul Y’
– în funcție de rezultatul diagnosticării, poate fi necesară înlocuirea anumitor subansamble. Această operațiune implica dezasamblarea produsului, indepărtarea subansamblelor, ambalarea corespunzătoare a acestora, livrarea lor prin curier rapid la depozitul vânzătorului și operațiunea inversă: recepționarea și montarea subansamblelor primite de la vânzător în locul celor defecte. Costul de transport aferent înlocuirii subansamblelor care au fost diagnosticate ca fiind defecte cade în responsabilitatea vânzătorului.
– VÂNZĂTORUL nu este responsabil de nici o pagubă directă sau indirectă cauzată cumpărătorului sau oricărei alte terțe părți rezultată în urma înlocuirii în mod necorespunzător a subansablelor de către CUMPĂRĂTOR.
– în cazul în care nu se poate diagnostica produsul la distanță, acesta trebuie ambalat corespunzător și livrat în stare completă, împreună cu toate consumabilele necesare testării, prin curier rapid la sediul centrului de service specificat de către vânzător, cu plata transportului la destinatar. Produsul trebuie să fie ambalat în stare complet asamblată. În caz contrar se va percepe un cost de 300 RON/oră pentru manopera de asamblare, facturat la nivel de oră.
– în cazul în care se vor constata urme de abuz sau folosire necorespunzătoare a produsului, acest lucru va duce la pierderea garanției, consumatorul fiind informat de acest lucru. Cumpărătorul va fi responsabil de achitarea costurilor de transport dus-întors în avans, după plata acestora VÂNZĂTORUL va livra produsul la adresa consumatorului.
– VÂNZĂTORUL va aduce produsul la starea de conformitate în maxim 10 zile lucrătoare de la recepție. În cazul în care acest lucru este imposibil, cu acordul cumpărătorului, va înlocui produsul cu unul similar și va rambursa diferența (sau clientul va achita diferența dacă este cazul). În cazul în care această opțiune este imposibilă sau refuzată, VÂNZĂTORUL va rambursa integral contravaloarea produsului prin transfer bancar în contul furnizat de cumpărător.
– după aducerea produsului la starea de conformitate, VÂNZĂTORUL va livra produsul prin curier rapid la adresa cumpărătorului suportând costul de transport dar nu și de asigurare a mărfii. În cazul în care cumpărătorul dorește dezasamblarea produsului înainte de livrare, se va percepe același cost de 300 RON/oră pentru manoperă, facturat la nivel de oră.
– VÂNZĂTORUL nu este responsabil de eventualele pagube cauzate produsului în timpul procesului de transport. CUMPĂRĂTORUL este responsabil pentru ambalarea corespunzătoare cât si plata costurilor de asigurare a produsului pe transport atât dus cât și întors, dacă o consideră oportună.
RĂSPUNDERE
Deoarece marea majoritate a produselor comercializate pe site sunt folosite în educație, cercetare și experimentare NECESITA CUNOSTINTE MINIME DE PROGRAMARE , Vânzătorul nu este răspunzător pentru funcționalitatea sau consecințele folosirii oricărui produs sau dispozitiv.
Vânzătorul nu oferă consultantă in vederea programarii kiturilor arduino.
Vânzătorul este responsabil exclusiv pentru produsele comercializate.
Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru nici o problemă, pagubă sau întârziere cauzată direct sau indirect unui client sau a unei terțe părți datorită dar nu limitat la:
– Primirea unor produse non conforme. Acestea vor fi aduse în stare de conformitate conform termenilor de garanție
– Primirea altor produse față de cele comandate. Acestea vor fi înlocuite cât mai repede posibil.
– Incompatibilității între produsele comandate sau între produsele comandate și alte subansamble/dispozitive. Orice compatibilitate este menționată explicit în descrierea produsului, este pur informativă iar clientul este responsabil de alegerea componentelor pentru orice proiect propriu. Aici sunt incluse si variatii ale produselor inerente in procesele de productie sau prelucrare/debitare.
– Întârzieri apărute la procesare sau livrare: deși depunem eforturi mari pentru a livra produsele cât mai repede către clienți, termenele de livrare sunt orientative, nefiind asumate contractual.
Categorii articole
Căutare
.Cele mai bune oferte
Cumpără fără riscuri
15 de zile rambursare
100% sigur
Cumpărături sigure
Suport telefonic
L-V (10:00- 16:00)
Cele mai bune oferte
Prinde acum
Transport gratuit
La toate comenzile peste 500 lei