Livrare Gratuita la comenzi peste 500 lei

Specialistul in tehnologie

Cos

Coșul tău este Gol

Înapoi La Magazin
Sună la 0760484945

Transport si livrare

Cyclop.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

Romania

Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de către compania Sameday. Coletul va fi livrat în termen de 1-2 zile lucrătoare de la predarea acestuia către curier.

Cum se efectuează livrarea?

În etapa de plasare a comenzii poți alege ca livrarea să se facă la:

  • adresa ta (acasă sau la birou). În cazul in care dorești livrarea la o altă adresă decât cea menționată în comandă trebuie să ne notifici sau poți face redirecționare din aplicatia Sameday Mobile la cel mai apropiat punct EasyBox. 
  • sau si mai rapid, la unul dintre punctele de easybox. În etapa de confirmare a expedierii comenzii, vei fi notificat cu privire la numărul de awb și opțiunile disponibile. Comanda va putea fi ridicata a doua zi dupa expedierea acesteia din depozit (magazin) si va fi disponibila pentru ridicare, timp de 3 zile;

Prin aplicația Sameday vei fi notificat la fiecare actualizare a statusului coletului tău, imediat ce este predat curierului.

Statusul comenzii tale poate fi urmarit si pe www.sameday.ro , folosind numarul de urmarire alocat acesteia.

Coletul va fi returnat automat in termen de 5-7 zile calendaristice de la data predarii catre sameday , in cazul in care nu s-a reusit livrarea;

Pachetele sunt expedite prin curierat rapid (Sameday) Livrare La Domiciliu

Costul transportului prin curierat rapid este de 20 Ron, suma fixa indiferent de greutate sau de kilometri suplimentari. Pentru comenzile cu o valoare mai mare sau egala cu 500 lei oferim transport GRATUIT.

Comenzile dumneavoastra sunt procesate si trimise conform tabelului de mai jos:

Luni – VineriPana in ora 14:00Va fi trimis in aceeasi zi
Luni – JoiDupa ora 14:00Va fi trimis in ziua urmatoare
VineriDupa ora 14:00Va fi trimis Luni
Sambata – Duminica –

Schimb de produs

Dacă doriți să schimbați produsul pe care l-ati primit, cu alt produs pe care il avem la comercializare, intai se va receptiona coletul pe care l-ati achizitionat, se va rambursa contravaloarea in cont, apoi va trebui sa plasati o comanda noua. Va trebui achitată si o mică taxă (transport si comisioane bancare) in valoare  de 25 RON

Returul pentru restituirea banilor

Dacă realizati dumneavostra returul prin intermediul formulatului de retur veti achita la curier contravaloarea transportului de retur.In functie de localitatea in care va aflati si km suplimentari parcursi de curier.

Daca doriti sa returnati produsul/produsele cumpărate și să vă restituim banii în cont, o mica taxa(transport si comisioane bancare) in valoare  de 25 RON va fi oprită din suma pe care o vom vira in contul d-voastră! 

Daca ați beneficiat de transport gratuit se va retine suma tur-retur transport  a coletului in valoare de 45 lei.

De asemeni va rugam sa verificati integritatea coletului in prezenta curierului, astfel incat, daca acesta prezinta semne vizibil considerabile de deteriorare, sa refuzati primirea coletului. Toate foliile de sticla sunt verificate manual de departamentul de Shipping, astfel incat, daca o folie sau mai multe ajung sparte, cel mai sigur au ca si cauza socuri suferite in tranzit. Odata acceptat coletul fara a-l verifica in fata curierului, va dati acordul privind integritatea produselor comandate, iar ulterioarele cereri de restituire avand ca motivatie produse sparte sau deteriorate neputand fi luate in considerare.

Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatra sunt bine protejate, dar pot suferi socuri mecanice in tranzit.

Puteti urmari statusul coletelor aflate in livrare pe www.sameday.ro cu numarul de transport.

Durata de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, existand posibilitatea intarzierilor in zilele de sarbatoare nationala, weekend-uri, sau in perioare cu un volum foarte mare de comenzi (ex: Black Friday, Perioada sarbatorilor de iarna, Perioada sarbatorilor pascale etc) cand se poate ajunge si la un termen de 3-5 zile lucratoare .

ATENTIE! Exprimarea mentionata mai sus ,”se trimite”, presupune predarea coletului catre firma de curierat, in sensul ca “se expediaza” , si nu in sensul ca ” se livreaza/primeste”. 

Politica de returnare

Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului și recomandăm utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor.
BONJOUR BEST SALE S.R.L va înapoia contravaloarea produselor în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Definiţia contractului de vânzare: orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire, intervenţii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. În cazul foliilor de protecţie, în momentul îndepărtării sigiliului se pierde dreptul la retur.

Foliile de sticla trebuie aplicate de catre un service GSM autorizat ce poate garanta aplicarea acestora prin document scris de catre unitatea respectiva.

Produsele ce prezinta deteriorari mecanice in urma transportului (ex: zgarieturi, indoituri, spart, ciobit) se reclama in MAXIM 48h de la intrarea in posesia coletului, depasirea perioadei in reclamarea acestor defecte va fi considerata acceptul clientului cu privirea la integritatea produsului primit.

Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit că orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui să poziționeze folia peste ecranul dispozitivului fără a îndepărta sigiliul. Astfel, consumatorul își poate forma o idee despre produsul achiziționat.
IMPORTANT! Foliile de protecţie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului să testeze folia pe ecranul dispozitivului fără a pierde dreptul la retur. Odată ce sigiliul a fost îndepărtat de pe folie, consumatorul este de acord cu produsul achiziționat și îşi asumă responabilitatea că a citit şi că va respecta instrucţiunile de montaj. Îndepărtarea sigiliului sau nerespectarea instrucţiunilor de montaj atrag după sine nevandabilitatea produsului și implicit pierderea dreptului la retur.
EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE
Consumatorul informează BONJOUR Best sale .R.L cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaraţie neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax). Consumatorul are la dispoziţie 14 zile calendaristice de la primirea produselor pentru a anunţă retragerea din contract.

1. Obligaţiile care revin BONJOUR BEST SALE S.R.L.
Va rambursa contravaloarea produsului în maximum 14 zile calendaristice de la data informării de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract, cu mențiunea că se poate amâna rambursarea până când se primește coletul sau până când clientul trimite o confirmare că a expediat coletul, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalităţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face doar prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator).

2. Obligaţiile care revin consumatorului
Produsele sunt înmânate catre BONJOUR BEST SALE S.R.L. de catre o persoana autorizata (curier desemnat), fără întârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produsului. Consumatorul suportă costurile aferente transportului de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii produselor.ATENTIE. Nu ridicam colete trimise retur prin PostaRomana, care au taxa de transport ramburs sau orice alta taxa solicitata la preluarea de la curier.
Menţiune
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în exact aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Produsele cosmetice

Va rugam sa luati in considerare ca, produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate. Va multumim pentru  intelegere.

In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit/desenat pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate de 36 de luni, pictograma este M36 si asa mai departe.

Daca va ganditi sa returnati produsul, nu il utilizati! Nu puteti utiliza produsele pe care le-ati primit, inainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vanzare-cumparare. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinati produsul asa cum ati face-o intr-un magazin, nu pentru a va oferi 14 zile de utilizare gratuita.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfacute (cosmetice/ sanitare / perisabile)
  • Produse care au fost testate/ utilizate  (cosmetice / sanitare / perisabile, produse a caror testare presupune incalcarea normelor de siguranta igienico-sanitare – casti / masti / produse curatare auriculara/ produse indepartare acnee etc)
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
  • Produse achizitionate de la alte magazine
  • Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (in cazul de fata, factura)
  • Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Magline ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc).

Procedura de returnare a produselor:


In cazul in care doriti sa returnati un produs cumparat de la BONJOUR BEST SALE S.R.L, va rugam sa realizati o solicitare de retur din contul dumneavoastra, sau solicitati informatii la 0760484945, iar consultantii nostri va vor oferi suport in procedura de returnare a produsului.

Solicitarea de returnare a unuia sau a mai multor produse se poate face prin accesarea meniului de retur din cont, sau prin formularul de retragere/retur de mai jos.

FORMULAR RETUR COMANDĂ

Pregatirea coletului pentru returnare:

Va rugam sa impachetati produsele cum le-ati primit, in ambalajul lor original nedeteriorat, avand grija ca produsul sa fie impachetat intr-o cutie/punga, astfel incat in timpul transportului retur ambalajul si produsul sa nu se deterioreze. In interiorul coletului va rugam sa ne atasati o copie a facturii de achizitie sau o mentiune a numarului de comanda ce se returneaza pentru a putea sti cui vom procesa returul. In cazul in care doriti sa triniteti comanda prin curierat propriu, va rugam sa o expediati la adresa punctului de lucru notata pe factura, Apeductului nr 8 Suceava judetul Suceava . Important: NU acceptam colete trimise prin Posta-Romana(ridicare de la O.P.), nu acceptam coletele cu RAMBURS, SWAP, sau plata transportului printr-o firma de curierat proprie(alta decat cea cu care am expediat comanda).

Daca optati pentru restituirea banilor, este necesara furnizarea unui cont bancar in format IBAN(24 caractere) in cerere sau notata pe copia facturii din colet. Daca optati pentru inlocuirea produsului returnat cu alt produs, acesta trebuie sa fie de minim aceeasi valoare, iar codul sau trebuie mentionat in cerere / copia facturii din colet)
De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate). Multumim

Cos

Coșul tău este Gol

Înapoi La Magazin